#LBA

Dzisiejszy wpis, to ani nie rozdział, ani żadne moje przemyślenia. Tylko "Liebster Blog Award", do którego zostałam nominowana przez dwie genialne pisarki: Etoilune xx i Magdalenka Maggielenka
Polecam zajrzeć na te blogi, są naprawdę świetne :)

A teraz przechodzę do pytań. Uprzedzam, że na nie powinnam udzielać krótkich i treściwych odpowiedzi, a jako, że ja to ja, to czasem zdarzyły się eseje w odpowiedzi :D

Pytania od Etoilune:

1. Jak się nazywa twój idol/ka/e? (oprócz BaM)
Idol to dla mnie osoba, na której się wzoruje. Taka, której życiem się interesuje i jest w jakimś stopniu  autorytetem. Osobiście nie mam idola. Nie tracę głowy na czyimś punkcie ani nie wzoruję się na nikim konkretnym. Szczerze mówiąc, chciałabym mieć.

2. Masz jakieś zwierzaki w domu? A jak tak, to jakie i jak się zwą? :))
Tak, mam królika xD Nazywa się bardzo oryginalnie, bo Bodzia. Nie pytajcie, hah :D

3. Jakiego przedmiotu w szkole najbardziej nienawidzicie? :x
Może to się wydać dziwne, ale polskiego :D Moja nauczycielka jawnie daje mi do zrozumienia, że mnie nie lubi, a mojego brata, który już dawno wyszedł ze szkoły wręcz uwielbia. Ciągle tylko słyszę, jaki to on był wspaniały, a ja... porażka. Ona odbiera mi całą przyjemność z tej lekcji.

4. Jaka jest twoja ulubiona potrawa *.*
Pierogi ruskie! Mmmm.... Mogłabym jeść do końca życia :P

5. Ulubiona sieciówka? xD
New Yorker

6. W skali od 0-10, jak bardzo lubisz muzykę? (Nie chodzi mi o przedmiot, tylko o zwykłą najzwyklejszą muzykę xD)
10! Uwielbiam muzykę, towarzyszy mi prawie zawsze :)

7. Od czego jesteś uzależniona? 8)
Od aktywności fizycznej. Nie potrafię usiedzieć długo na tyłku. Uwielbiam sport, sama trenuję. Pozwala mi to się porządnie wyżyć, również wiele uczy :)

8. Jakie masz talenty?
Raczej nie mam żadnego.

9. Jaki chcesz wykonywać zawód w przyszłości? (jeśli nie wiesz, to pjona XD)
Piąteczka! :D

10. Nie umiem pisać pytań, więc napisze po prostu:
  Jak się czujesz? XD

W sumie to całkiem ok :) Miło, że pytasz xD

Pytania od Magdalenki Maggielenki:

1. Znajdujesz złota rybkę, która może spełnić twoje 3 życzenia. Jakie by były?
a) Na pewno jedno życzenie poświęciłabym na, jakąś globalną sprawę, np. zaniechanie wojen, pokój, czy też to, żeby ludzie nie głodowali, musiałabym się poważnie zastanowić.
b) Kolejne życzenie wykorzystałabym na moją rodzinę. To zależy co w danym czasie byłoby im potrzebne, czy wsparcie finansowe czy może coś innego. Zależnie od sytuacji :)
c) Jako, że jestem samolubem, ostatnie życzenie wykorzystałabym na siebie. Mam takie jedno skryte marzenie związane z aktorstwem, szczegółów nie podam :D Myślę, że spełniłabym je albo może wybrałabym się w podróż dookoła świata. Jedna z tych opcji :P

2. Gdybyś mogła spotkać dowolną osobę na świecie kogo byś wybrała?
Tylko jedną?! Jejku jakie dylematy... Jest wiele osób, które chciałabym spotkać, dużo muzyków, aktorów, pisarzy, kompozytorów, malarzy, czy też innych znanych ludzi. Natomiast jakbym miała wybierać, na bank byłby to jakiś sportowiec. Po długich przemyśleniach, wybrałabym Justynę Kowalczyk ( słynna, polska biegaczka narciarska). Osobiście nie fascynuje mnie ta dyscyplina sportu, nie śledzę również wnikliwie jej kariery, ale niesamowicie ją podziwiam. Sukces jaki osiągnęła wymagał ciężkiej pracy, ogromnego samo zaparcia, przekraczania granic własnej możliwości, udowodnienia sobie, że to co niemożliwe, jest możliwe. Trudno mi sobie wyobrazić taki wysiłek i poświęcenie, a co dopiero to zrobić. Jako osoba publiczna, też nie miała łatwo. Bardzo bym chciała z nią spędzić czas, porozmawiać, dostać jakieś rady. Jak pasja pociągnęła za sobą tyle strat, a mimo wszystko było warto.

3. Gdybyś mogła przywrócić do życia jedna osobę kto by to był?
Na tę szansę zasługuje wiele osób, które zaznaczyły się swoją działalnością na świecie. Jednak, ja podarowałabym tę okazję mojej kuzynce. Powinna przeżyć więcej, niestety nie było jej dane.

4. Co masz teraz na sobie?
Bluzę w róże, czarne rurki, białe skarpetki, kolor stanika też ci podać? :D

5. Jaki przedmiot wywaliłabyś ze szkoły?
Religię, gdyż powinna ona być nauczana w kościołach, a nie w szkole gdzie jeszcze dostajemy za to oceny. Chociaż niewątpliwe podnosi większości średnią na zakończenie roku :P

6. Kogo ostatniego przytuliłaś?
Patrycję, moją koleżankę :)

7. Gdzie chciałabyś pojechać?
I znowu... Chciałabym się wybrać do tak wielu miejsc!
Jeśli tylko bym miała pieniądze i możliwość to Nowa Zelandia, achh! Albo do Peru, marzy mi się, żeby odwiedzić te kraje :)

8. Jaką czekoladę najbardziej lubisz?
Wybierać ulubioną czekoladę to tak, jak wybierać swoje ulubione dziecko - nie da się! :D Na pewno milka, ale która? Może oreo, ale tutaj mam problem :P

9. Czego nienawidzisz w ludziach?
Fałszywości. Udawanie kogoś innego, obgadywanie swojej "najlepszej przyjaciółki" , kłamanie w żywe oczy. Zdecydowanie tego nie cierpię. Nie wymagam, żeby ludzie mnie lubili, kochali i co tam jeszcze, ale wymagam żeby byli ze mną szczerzy, w ten sposób wyrażając szacunek. A uważam, że szacunek należy się każdemu.

10. Co kochasz w sobie?
Może nie kocham, ale lubię: jestem patriotką. Uwielbiam śpiewać piosenki patriotyczne, uczestniczyć w marszach niepodległościowych i różnych wydarzeniach związanych np. ze świętem 11 listopada. Po prostu, czuję ogromną wdzięczność wobec tych wszystkich ludzi, którzy walczyli po to, żebym miała dobre życie. Żołnierze, cywile, którzy zginęli te kilkadziesiąt lat temu, wiedzieli, że ich najbliżsi nie przeżyją. Umarli w walce za wolną Polskę, za przyszłe pokolenie, za ludzi których nawet nie znali. To jest takie piękne! Historia naszego kraju jest bardzo burzliwa, rozbudowana i pełno w niej prób zniszczenia Polaków. Mimo tłumienia buntów, prób wynarodowienia, rozbiorów nie poddali się. Walczyli też...dla mnie. Z tyłu głowy ciągle mam świadomość, że dzięki tym ludziom teraz mam tak wspaniałe życie. Jestem dumna z tego, że jestem Polką. Oczywiście ten kraj ma różne swoje niedociągnięcia, paradoksy i nieprzyjemne sytuacje (polityka). Ale i tak, cieszę się, że mieszkam w takim kraju, wywalczonym przez Takich ludzi.

A teraz kolej na moje nominacje. To osoby, które prowadzą fantastyczne blogi i musicie do nich zaglądnąć! Oto one:

A to pytania dla tych czterech uroczych kobietek:
1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
2. Gdybyś mogła zamienić się ciałem na jeden dzień z dowolną osobą na świecie, kto by to był?
3. Załóżmy, że reinkarnacja istnieje, jakim zwierzęciem będziesz w kolejnych wcieleniu i dlaczego? :D
4.  Grasz na jakimś instrumencie i jaki jest twój ulubiony?
5. Jakie wartości są dla ciebie ważne?
6. Opisz siebie w 6 słowach.
7. Komu chciałabyś przybić piątkę?
8. Dostajesz kopertę z datą i sposobem w jaki umrzesz, otwierasz ją?
9. Ulubiony cytat?
10. Gdybyś mogła wejść do świata książki/filmu jaka by to była i czemu? 

Mam nadzieję, że nie zanudziłam odpowiedziami :)  Teraz ciekawa jestem odpowiedzi blogerek podanych wyżej, powodzenia dziewczyny! :)
A wszystkich, którzy nie czytali, zapraszam do piątkowego rozdziału (Link)
Asieneczka Lia

4 komentarze:

  1. Jeju to już druga nominacja... chyba jednak będę musiała dodać posta hahah wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że sobie poradzisz! :D
    Zgadzam się z tym co napisałaś na górze (krótkie odpowiedzi), ale bardzo przyjemnie mi się to czytało. <33
    Dziękuję ci za tą "genialną pisarkę" misia <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dobrze się czytało ^.^
      Za prawdę nie dziękuj ;*

      Usuń