#LBA9

Siemka!
Do tego już dziewiątego LBA nominowała mnie Angelika, bardzo serdecznie wszystkich tam zapraszam, blog jest porywający :)
Pytania:

1. Ile najdłużej pisałaś jeden rozdział na bloga ?


Sam proces pisania nie zajmuje mi dużo czasu. Jak się wezmę to napiszę w dwie godzinki. Natomiast często strasznie wszystko rozwlekam w czasie tak, że potrafiłam nie dodawać rozdziału przez cztery miesiące. Mam nadzieję, że te czasy już minęły i nie będę wstawiać postów co taki czas :D

2. Masz jakąś inspirację do pisania ?

Tak, ale nic konkretnego, bo właściwie inspiruje mnie niemal wszystko. Muzyka, sztuka, literatura, filmy, ludzie, zwierzęta, natura. Dosłownie czerpię inspirację z codzienności :)

3. Kim chciałaś zostać z zawodu z czasów dziecinstwa ?

Mechanikiem samochodowym :3 Uwaga, story time! 
Tak to był ten moment, gdy w przedszkolu cała grupa siedzi w kółku i po kolei mówimy kim chcemy być w przyszłości. Odpowiedzi innych przedstawicielek mojej płci były takie: fryzjerka, piosenkarka, weterynarz i księżniczka - trochę tak jakby inne zawody nie istniały. Kiedy doszło do mnie to podzieliłam się swoimi marzeniami. No mechanik samochodowy nie cieszył się popularnością, więc była niezła beka ze mnie xD Przeszło mi jakoś w podstawówce chyba.

4. Jeśli byś miała możliwość wydania książki , to o czym by była ?

To trudne pytanie. Nie wiem czy bym była na siłach, ale bardzo bym chciała, żeby miała tematykę fantastyczną. Chciałabym wymyślić taki własny świat, trochę jak Tolkien. Oczywiście nie tak genialny, ale jakąś marną wersję tego typu :D

5. Używasz wattpada ?

Aktualnie jestem w trakcie tworzenia swojego profilu, żeby był taki supi i cacy xD Chciałabym przerzucić tam to opowiadanie i równolegle wstawiać tu i tu. Oczywiście bloga nie zostawię, bo to takie moje miejsce, ale myślałam żeby zrobić coś na wattpadzie. Ale o tym jeszcze będę informować :)

6. Jednorożec czy lamorożec ?

Wolę same lamy lub alpaki. Może to wynika też z tego, że uwielbiam Peru *.* Magnus tam na mnie czeka.

7. Kto był Twoim pierwszym crushem ?

No jak to kto? Troy Bolton " High School Musical"!!!

8. Film , którego byś nie chciał obejrzeć drugi raz to ?

"Mój przyjaciel Hachiko" , jakbym miała to oglądnąć jeszcze raz to chyba bym się utopiła we własnych łzach.

9. Uważasz , że Twój blog jakoś wpłynął na Twoje życie ?

Oczywiście na wiele jego aspektów i są to same pozytywy :) 

10 . Co jest Twoim zdaniem żenujące ?

Ludzie, którzy myślą, że są kul i trendi, jeżeli zapalą za szkołą albo schleją się do nie przytomności. Bo oni są tacy "dorośli".

11 . Jak się nazywał pierwszy zespół muzyczny , w którym się zakochałaś ?

Aż wstyd się przyznać haha, nie no wydaje mi się, że One Direction. Natomiast to było dawno i nie prawda :P

To już wszystko. Bardzo miło mi się na nie odpowiadało. Rozdział wkrótce musi się pojawic! W końcu poraz kończyć to ff :) Ale, żeby nie było łatwo to ja nominuje standardowo moje dwie największe fanki haha, czyli Dagę i Madzię. Kiedyś Wam dam autograf spoko!

Pytanka:
1. Trzy rzeczy, które dają Ci szczęście? ( jedzenie się nie liczy :D )
2. Jaką radę dałabyś sobie sprzed trzech lat?
3. Napisz cytat z piosenki, który definiuje jak się dziś czujesz.
4. Gdybyś mogła jeść jedną potrawę do końca życia, co by to było?
5. Ile czasu dziennie poświęcasz na portale społecznościowe?
6. Jakie jest Twoje ulubione słowo po Polsku?
7. Gdybyś miała na to wpływ do jakiej narodowości byś należała?
8. Jakie są Twoje wymarzone wakacje?
9. Dokończ zdanie: Moją największą zaletą jest...
10. Jedna rzecz z dzisiejszego dnia, która wywołała uśmiech na Twojej twarzy :)
Lia

3 komentarze:

  1. Hahaha zaskoczyłaś mnie! xD
    Dziękuję Asiulu. Odpowiem jak najszybciej! Serio:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odp na 6 pytanie wygrało hahahah chociaż nie wiem czy Alec będzie zadowolony 😂
    Baaardzo dziękuje za nominacje 😘😘
    Kiedyś odpowiem xdd
    Ps czekam na ten autograf 💓

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem godna podziwu , ja rozdział nie jestem w stanie napisać w dwie godziny , zazdroszczę .
    Troy to chłopak marzeń , zawsze wyobrażałam sobie , że jestem na miejscu Vanessy .
    Ranisz moje uczucia , wiesz ? One Direction to ja mogę adoptować , hehe . Chcę przeprosić , że nie komentowałam nic tutaj przez jakiś czas , ale rzadko cokolwiek czytałam , a jak czytałam, to nie komentowałam .
    Czekam na rozdzialik !

    OdpowiedzUsuń