#LBA 5

Czasem bywa i tak, że cały świat jest przeciwko tobie i  choćby nie wiem co, nie da ci spokoju. Ten dzień przyszedł dziś, więc to LBA piszę już drugi raz! Dostałam dwie nominacje i lecimy z pytankami.

Od Huncwotki:

1. Na czyj koncert najchętniej byś poszła? 

Na mnóstwo koncertów, ale osób, które już niestety nie żyją. Ale z tych na Ziemi to zdecydowanie marzy mi się Three Days Grace.

2. Jaki masz telefon? 

Iphone 6

3. Hot dog czy frytki? XDD

Raczej hot dog :)

4. Lubisz podróże? <33

Uwielbiam! Tyle miejsc marzy mi się zwiedzić, a już i tak byłam w wielu cudownych miejscach :)


5. Ulubiony gatunek muzyki?

Lubię wiele, ale jeśli już miałabym wybrać to chyba Rock.

6. Kto jest Twoim autorytetem?

Nick Vujicic - wspaniały człowiek :)

7. Podaj jedno swoje marzenie.

Nie lubię zbytnio opowiadać tak na forum o moich marzeniach. Jest to dosyć osobista dla mnie sprawa. Natomiast jedno mogę podać, może się wydawać trochę dziwne, ale dla mnie jest naprawdę ważne. Chciałabym w dniu moich osiemnastych urodzin oddać krew do fundacji.

8. Opisz swój charakter tytułem książki lub filmu.

Och, ciężko. Może... "Atramentowe serce"

9. Jest jakaś postać fikcyjna, z którą się utożsamiasz? Jeśli tak, jaka?

Utożsamiać to za mocne słowo. Na pewno jest wiele postaci, z którymi mamy dużo cech wspólnych. A tutaj wymienię jedną, gdyż akurat ostatnio czytałam tę książkę. Penny z "Girl Online".

10. Jak widzisz siebie za 10 lat? xD

Nie widzę siebie nawet za dwa tygodnie, a co dopiero 10 lat! Ale, jak już tak wybiegać to będę miała wtedy 26 lat. Widzę młodą kobietę, która robi w życiu coś co sprawia jej przyjemność, czerpie radość z życia i w wierzy w siebie. Dokładnie tak bym chciała się widzieć.

11. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, to do którego wieku, roku, państwa...?

Na pewno byłyby to lata 80'! Kocham styl, muzykę, sposób ubierania, taniec, mentalność, brak internetu, sprzętów elektronicznych i wszystko co związane z tamtymi czasami. Choć brakowało by mi bardzo łatwości zdobywania wiedzy i podróżowania.
Kraj, mimo że kocham Polskę, uważam że to cudowny kraj, to jednak chciałabym zamieszkać w Wielkiej Brytanii. Tam w tych latach powstawała klasyka rocka i moje najukochańsze zespoły debiutowały. Myślę, że właśnie tak bym wybrała :)

A teraz pytania od Klaudii:

1. Co kojarzy Ci się z dzieciństwem?

Trzepak, przedszkolne miłości, czytanie na dobranoc, lody zapy z żabki na promocji, bajki Disneya i Pixara, wychodzenie na pole, gra w "piwo", oczekiwanie na list z Hogwartu, rolki, rower trójkołowy, dzień z "chipsami", gra w "liczydło", chrząszcze majowe, gry komputerowe z gazetki, zrzucanie butelki z balkonu.
To wszystko co mi pierwsze przychodzi na myśl, kiedy mówię słowo "dzieciństwo".

2. Jaka piosenka wzbudza w Tobie silne emocje?

Nickelback - How you remind me
Dawid Podsiadło - Nieznajomy
Adele - Hello
Adele - Somene like you
Three Days Grace - Fallen Angel
Three Days Grace - Never too Late
Queen - Spread your wings
Mogę tu jeszcze wymieniać i wymieniać, ale to chyba te najważniejsze.

3. Co jest najważniejsze w związkach?

Nie jestem chyba najlepszą osobą do odpowiadania na to pytanie. Moim zdaniem zaufanie.

4. Co myślisz o osobach, które robią wszystko dla "szpanu"?

Szkoda mi ich. W wieku dojrzewania każdy potrzebuje mieć kogoś kto go zaakceptuje. Niektórzy nie umieją się odnaleźć w towarzystwie, więc próbują popisać się, by się gdzieś przypasować. Jednak wtedy nie są...sobą, więc tak naprawdę będą się tylko męczyć we własnym ciele. Mam nadzieję, że kiedyś zrozumieją, że tylko będąc sobą, można czuć się dobrze.

5. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

"Potwory i spółka"

6. Ulubiona postać z kreskówki?

Nie potrafię wybrać jednej, dlatego przedstawię trzy:
- Chudy z "Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster"
- dziewczyna z kreskówki "Aparatka" , nie pamiętam już jak się nazywała, ale to tytułowa bohaterka. Bajka ta leciała na "Jetix", którego z tego co wiem, już nie ma.
- ostatnia postać również z Jetix to Ludwiczek, z bajki o takim samym tytule. Pamiętam, że zawsze było mi szkoda Ludwiczka, ale uwielbiałam tą bajkę!

7. Najważniejsza dobra cecha człowieka?

Współczucie.

8. Najgorsza cecha człowieka?

Nie wiem, jak to nazwać, ale bycie takim ignorantem.

9. Masz fobie?

Boję się niektórych rzeczy, ale fobii jako takich nie mam, chyba.

10. Jakie książki polecasz?

Zachęcam do zaglądnięcia w zakładkę "Książkomania", tam jest wszystko co polecam :)

To już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że was nie zanudziło. Możecie napisać, czy macie podobnie, jak ja. Nie nominuję nikogo ;)

Asieneczka Lia

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi do LBA. Wejdź w zakładkę książkomania dałam komentarz ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dzięki za odpowiedzi, kochana ❤
    Jetix!!!!! A myślałam, że już nikt tego nie pamięta xD
    Tak w ogóle, to znalazłam cię na fb 😂
    Czekam na rozdział, papa 😘😘
    PS U mnie w najbliższym czasie nie będzie rozdziału, bo muszę wszystko przemyśleć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochałam ten kanał <3
      Myśl, myśl tylko się nie przegrzej ;*

      Usuń
  3. Super! Dzięki za odpowiedzi, kochana ❤
    Jetix!!!!! A myślałam, że już nikt tego nie pamięta xD
    Tak w ogóle, to znalazłam cię na fb 😂
    Czekam na rozdział, papa 😘😘
    PS U mnie w najbliższym czasie nie będzie rozdziału, bo muszę wszystko przemyśleć...

    OdpowiedzUsuń