#LBA 2

W ten piękny dzień przychodzę do was ( a właściwie to aktualnie siedzę ) z już drugim LBA. Otóż nominowała mnie Julita Laska , za co jej bardzo dziękuję i zachęcam was do odwiedzenia jej bloga. Zaczyna blogową przygodę, więc nie macie dużo do nadrabiania,  a naprawdę warto :) A także Dagmara XYZ, która mimo, że nie docenia Wspólnoty Węgla, jako pisarka sprawuje się genialnie i również zachęcam was żebyście do niej wpadli, polecam! :)

Pytania od Julity:

1. Twoje trzy ulubione FanFiction o BAM?

Aktualnie czytam dziewięć ff o tym zespole ( właśnie to policzyłam :D ). Nie wiem czy jestem w stanie wybrać najlepszy :/ Wszystkie są świetne. Choć, gdybym miała jeden polecić, to myślę, że blog Kai. Dziewczyna jest niesamowita, ledwo skończyła trzynaście wiosen, a bije wszystkie blogi na kolana :P Jeśli nie znacie to bardzo gorąco zachęcam was do zaglądnięcia. Zobaczycie sami, że tego ff nie da się nie kochać :) Oczywiście nie ujmuję tu innym genialnym blogerkom tylko... zobaczcie a się przekonacie :D

2. Twój ulubiony cover Bars And Melody?

Zacznę może od tego, że moim zdaniem cover nigdy nie będzie lepszy od oryginalnej wersji. Ponieważ ta piosenka jest danej osoby, to są jej emocje, uczucia, przeżycia, łzy, szczęście, tekst. Osoby, które robią covery, oczywiście mogły, przeżyć coś podobnego, ale nie takiego samego. Wszyscy jesteśmy inni i każdy muzyk ma w sobie coś intrygującego, takiego własnego co przyciąga do siebie. Mimo wszystko lubię słuchać coverów, tylko nigdy dla mnie nie będą lepsze od pierwotnej wersji. Po tym ogromnym wstępie odpowiedź: 7 Years

3. Podoba Ci się imię Lukas?

Ani mi się podoba, ani nie podoba. Jest w porządku, ale jeśli chodzi o imiona męskie to zdecydowanie jestem fanką polskich.

4. W jakiej książce chciałabyś przeżyć jeden dzień?

Ach, tyle wspaniałych powieści, a ja mam wybrać tylko jedną? Powtórzę się "to jak wybierać swoje ulubione dziecko, nie da się". Ostatecznie wybrałabym najprawdopodobniej Harry'ego Pottera. Ta książka to moje dzieciństwo, wiele z nią przeżyłam, poniekąd ukształtowała to jakim jestem człowiekiem i za to do końca życia będę wdzięczna Pani Rolling. Plus kto by nie chciał trochę poczarować albo polatać na miotle?

5. Twoje hobby i zainteresowania?

Jeśli chodzi o sporty to na co dzień trenuję siatkówkę, ale uwielbiam również żeglarstwo i jazdę na nartach. Przyjemność sprawiają mi również koszykówka czy tenis, jednak te trzy pierwsze to coś, co kocham.
Czytanie książek na pewno mogę zaliczyć do hobby, lubię też robić zdjęcia. Może to się wydać trochę dziwne, ale interesuję się rekinami. Pokochałam te zwierzęta około 10 lat temu i ta miłość trwa do dziś. Oglądałam mnóstwo filmów dokumentalnych, czytałam książki naukowe na ich temat i bardzo dużo o nich wiem. Mega mnie pasjonują!  Nawet mam jednego w domu ^.^

6. Ulubiony przedmiot?

Jeśli chodzi o szkołę to chyba matematyka lub angielski. A o przedmiot jako rzecz, to lodówka xD

7. Co lub kto inspiruje Cię do pisania bloga?

Nikt ani nic. Wprawdzie czytam wiele blogów, ale to dla przyjemności, a inspiruję siebie sama. Nawet trudno to tak nazwać, ale nie mam żadnych "blogowych wzorców".

8. Masz rodzeństwo? Jeśli tak, to starsze, czy młodsze?

Mam brata starszego o dwa lata. Mikołaj pozdrawiam cię! ( i tak tego nie przeczyta xD )

9. Jakie masz plany na wakacje?

Dwa obozy i jeden dla mnie bardzo ważny wyjazd :)

10. Podoba Ci się moje opowiadanie? Dlaczego?

Jasne, że tak! Już Ci to pisałam pod jednym z rozdziałów, ale się powtórzę. Niesamowicie urzekła mnie historia głównej bohaterki. Jej pochodzenie, tragedia rodzinna, ciekawy pomysł i jakże oryginalny :) Na razie akcja się zawiązuję, więc nie mam co tu dużo pisać, ale jestem nakręcona na dalsze rozdziały :) Trzymaj tak dalej!

Pytania od Dagmary:

1. Czy jest coś co chciałabyś zmienić w swoim życiu?

Bardzo chciałabym zmienić moją cechę charakteru, która przekłada się na życie. Jestem bardzo nieśmiała w styczności z ludźmi i ogólnie w kontaktach międzyludzkich.

2. Jest taka piosenka z którą od jakiegoś czasu się utożsamiasz? jeśli tak to jaka

Nie wiem, czy nazwałabym to takim zupełnym utożsamianiem, ale wywołują we mnie dużo emocji te piosenki i widzę w nich również siebie: Queen "Spread your wings" , Three Days Grace "Never toolate", Dawid Podsiadło "Nieznajomy"

3. 5 ulubionych ff (nie, ja wcale nie pytam dlatego, że szukam jakiś nowych opowiadań do czytania)

Droga Dagusiu, już ci podawałam wszystkie opowiadania jakie czytam xD

4. Gdybyś mogła zamienić się ciałem z wybraną osobą kim by ta osoba była?

Masz szczęście, że większość osób, z którymi chciałabym się zamienić ciałem już nie żyją, bo w życiu bym nie odpowiedziała na to pytanie :D Na dzień dzisiejszy zamieniłabym się ciałem z Johnnym Depp'em. Nie sądzę, żeby on był jakoś bardzo z tego powodu zadowolony, ale ja bym chyba umarła. Ale to by było ekstra! Wszystkim bym mówiła, żeby się odczepili od kobiet kiedy mają okres i że mogą być rozdrażnione w te dni. Może bym nawet książkę o tym napisała, skoro już bym miała tą sławę to czemu nie. Taaaak, to by było mega! Plus kocham go jako aktora, jest niesamowity, awww!

5. Co jest dla ciebie w życiu ważne?

Marzenia, szczęście zarówno moje, jak i innych, wzajemna pomoc, a również rodzina.

6. Ulubiona książka? (tak wiem kreatywnie)

Czy to są jakieś żarty? Kolejny raz: "wybrać swoją ulubioną książkę to tak jak wybrać ulubione dziecko, nie da się". Nawet jeśli bym chciała, nie jestem wstanie wybrać jednej, jest za dużo wspaniałości na tym świecie i perełek.

7. Czy jest coś czego żałujesz lub chciałabyś żebyś jakaś sytuacja potoczyła się inaczej?

Oczywiście, że tak. Wiele sytuacji żałuję, ale nie chciałabym tego zmieniać. To wszystko sprawiło, że teraz jestem takim człowiekiem, taką Asią . A pod względem osobowości lubię to jaka jestem. Przeszłość uczy, a to ważna lekcja.

8. Skąd się wzięła u Ciebie pasja do pisania?

Naturalnie po przez czytanie książek. W pewnym momencie doszło do mnie, że też bym chciała stwarzać własne historię, kierować losami bohaterów. A przede wszystkim wzruszać, być powodem uśmiechu dla innych, chciałam ofiarowywać emocje. Na razie raczej mi się to nie udaję, gdyż dopiero zaczynam tą przygodę :)

9. Co myślisz o swoim blogu? Czy jesteś z niego zadowolona?

Gdybym nie była zadowolona to bym nie pisała, tylko trzymałabym swoje teksty dla siebie. Oczywiście, że zdarzy się, że dane partie tekstu mi się nie podobają, ale całokształt uważam, że jest dobry :) Staram się pisać, tak że gdyby to nie było moje, sama chętnie bym czytała :)

10. Nie wiem o co mogę jeszcze spytać więc ile masz wyświetleń?

No, aż sprawdzę... 9654.

Przebrnęliśmy przez wszystkie pytania. To znaczy ja przebrnęłam, bo kto doczytał do końca to podziwiam :D Wiem, że na te pytania odpowiada się krótko, a nie esejami tak jak to ja, ale no nie umiem inaczej :P Zawsze mam coś do powiedzenia.

Zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona waszą reakcją na ostatni wpis LINK . Z komentarzy pod poprzednimi tego typu postami, wynikało że nie zbyt wam się podobały. A ja potrzebowałam coś takiego napisać, dla siebie, żeby również uporządkować myśli. Też chciałam wam wyjaśnić zmianę w "grafiku blogowego". Dostałam i prywatne wiadomości, jak i komentarze pod tym postem, że wam się to...podobało. Dziękuję, ponieważ to ważny wpis dla mnie i cieszę się, że mnie rozumiecie :)
A teraz ja nominuję blogerki, które LBA już robiły, natomiast poznawania siebie nawzajem nigdy za wiele :D Tak mówię o MadziPauli i Alex ( i nie marudzić mi tu )

A oto pytania do was:
1. Czym kierowałaś się przy wyborze imion głównych bohaterów Twojego ff?
2. Czemu masz akurat taki nick? Jakaś historia jest z tym związana?
3. Gdybyś musiała żyć w jednej z bajek z Twojego dzieciństwa, która by to była i dlaczego?
4. Jaki jest dla Ciebie najpiękniejszy widok na świecie? Nawet jeśli go nie widziałaś to taki, jaki sobie wyobrażasz.
5. Zdradź jedno ze swoich marzeń.
6. Masz jakiś ulubiony wiersz? Może taki, który cię inspiruje lub po prostu się podoba?
7. Jesteś w domu, po zwykłym szkolnym dniu, ktoś zastukał do Twoich drzwi. Otwierasz a przed tobą stoi Charlie Lenehan, co robisz?
8. Jakbyś mogła żyć w innych czasach niż XXI wiek, w jakich byś żyła i dlaczego?
9. W tym miejscu dajesz jeden cytat z Twojego następnego rozdziału.
10. Jaki chciałabyś posiadać talent, którego nie masz?


Powodzenia i czekam na wasze odpowiedzi dziołchy! :)
Asieneczka Lia 

14 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi!
    Nie wiem co mogę tu jeszcze napisać ale...
    Czekam na nexta xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację! Odpowiadanie to była czysta przyjemność <3

      Usuń
  2. Już odpowiedziałam! Wbijaj poczytać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się Nir mogę doczekać odpowiadać na twoje pytanka, więc już je kopiuje i zabieram się do działania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kompletnie nie wiem jak ty to robisz
    ale nawet odpowiadając na pytania chce mi się Ciebie czytać.
    Ej dlaczego ja dopiero teraz zauważyłam zakładkę książkomani?
    Wiedzę że mamy dość podobne upodobania co do książek hahah
    Kilka nie czytałam ale zapewne nadrobię zaraz po skończeniu darów anioła
    Johnny Depp o jaciee jak ja go kocham <3!!!
    Czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie wiem, musisz masz kiepski wzrok, lepiej sprawdź u lekarza :* Och, "Dary Anioła" cudowne! <3 Haha uważaj bo powiem Ci jak się skończy ^.^
      Dziękuję <3

      Usuń
  5. Ewhaghagaha za chwilkę zabieram się do odpowiadania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Mam nadzieję, że mnie pamiętasz. No to tak ogółem bardzo ci dziękuję za radę posłuchałam jej, ale nie mam pojęcia czy udało mi się do niej zastosować. A tak w ogóle to nominowałam cię u mnie.
    http://newstorybam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odpowiedziałam, najnowszy post na blogu ;) Oczywiście, że pamiętam ;*

      Usuń
  7. Ojej, kochana, gratuluję kolejnej nominacji! Też mam dwa lata starszego brata, i też Mikołaja! Przypadek? Może jesteś moją zaginioną siostrą...? No, to ten... czekam na next!
    ~Huncwotka
    PS Wiem, że to strasznie chamskie, ale - zgodnie z Twoim życzeniem - pojawił się u mnie epilog, więc... wpadnij, jeśli będziesz miała czas :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobne! Jeszcze te zamiłowania do Harry'ego... to na pewno ta sama krew! xD Co chamskie? Dzięki temu dostarczyłaś mi emocji, na cały wieczór! Dziękuję <3

      Usuń