#LBA 4 i Informacje

Nie pamiętam kiedy ostatnio w czwartek wrzucałam jakiś post. Może nigdy? :D W każdym razie wczoraj po południu wróciłam dopiero do domu po 10 dniach poza nim. Czas, który spędziłam na pewno utkwi mi w pamięci do końca życia :) Stety niestety już w niedzielę wyjeżdżam na kolonię, która też będzie trwała tak około dwóch tygodni. Także rozdziałów nie będzie w ten czas. Mam zamiar wstawić jeden rozdział jeszcze w tym tygodniu możliwe, że właśnie w niedzielę przed wyjazdem. Mam nadzieję, że mi się to uda, bo teraz mam sporo rzeczy na głowie. Przede wszystkim jutro zakończenie roku! A, że ja kończę gimnazjum to tu jakieś prezenty, jakieś kwiaty wszystko oczywiście moja klasa ogarnia na ostatnią chwilę, bo to my :D W sobotę mam całodniową dżamprezkę rodziną , na której moja obecność jest konieczna. Dziś ledwo żyję, więc pewnie nic nie będę robić, bo to nie ma sensu. Zostaje mi zatem piątek i sobota, żeby ogarnąć wszystko przed wyjazdem, pokupować jakieś rzeczy i w niedzielę koło 11 chyba, jadę. W mojej głowie tego nie widzę, ale trzymajcie kciuki za mnie :D A teraz przechodzimy do czwartej nominacji, którą dostałam do LBA. Nominowała mnie Kaja, która mnie tym totalnie zaskoczyła, pozytywnie oczywiście. Już to mówiłam kilka razy, ale uwielbiam jej bloga i każdemu polecam, bo jest naprawdę genialny! Wiem, że nominowałaś mnie już dawno, ale tak wyszło, że dopiero teraz się za to zabrałam, wybacz :/

1. Często posługujesz się sarkazmem ?

Bardzo często, nie pamiętam ostatniego dnia, kiedy go nie użyłam, codziennie się zdarzy choć raz.

2. Masz rodzeństwo ?
Mam starszego brata, Mikołaja.

3. Jacy ludzie Ci imponują ?
Ludzie, którzy pomimo wszelkich przeciwności losu, osiągnęli życiowy sukces. Nie mówię tu o celebrytach czy też gwiazdach sportu lub filmowych. Chodzi mi o zwykłych ludzi, którzy często mają ciężko w życiu, a mimo wszystko się nie poddają i w tym wszystkim nie zapominają o drugim człowieku. Wystarczy się rozglądnąć, bo każdy ma taką osobę w otoczeniu. Może to ktoś z rodziny, znajomy, sąsiadka. O takich ludziach się nie mówi, a oni często robią o wiele więcej niż jacyś wielcy, sławni ofiarodawcy. Chodzi też o ten tak zwany "wdowi grosz" :)

4. Wymienisz 5 ulubionych coverów ?
Kiedyś wspominałam, że nie przepadam za coverami, ale znalazłam tę piątkę, która naprawdę mi się podoba:


Ta dziewczyna to dla mnie odkrycie roku. Jej głos jest taki piękny. Barwa jej głosu podoba mi się najbardziej ze wszystkich jakie kiedykolwiek słyszałam zaraz po Adele i Amy Winehouse. Wspomnę jeszcze, że na Jasmine trafiłam się właśnie na blogu Kai! :)


Mega pozytywny cover, zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Polecam zapoznać się z zespołem Against the Current. Jak dla mnie są świetni.

I nie byłabym sobą gdybym nie dodała bonusa, najlepszego coveru ever :D

 5. Masz osobę, której potrafisz bezgranicznie zaufać ?
Bezgranicznie to chyba nie. Wydaje mi się, że tak się nie da, to zbyt mocne słowo. Ale mam osoby, którym ufam bardzo w dużym stopniu. Dokładnie dwie. 

6. Wybierasz się na jakieś wycieczki/kolonie w te wakacje ?
Jadę na dwa obozy i do cioci. Szukam też jakiejś pracy lub wolontariatu na jeden miesiąc.

7. Akinator vs Claverbot (sry musiałam ;D )
Szczerze mówiąc o Akinator pierwsze słyszałam, że aż weszłam i zagrałam i wolę to niż Cleverbota :D

8. Ulubieni youtuberzy ?
Kiedyś oglądałam mnóstwo youtube a teraz ograniczam się tylko do kilku. Mianowicie: LoJournal, Ola ( kiedyś Alex There), Martin Stankiewicz, Szparagi, G.F. Darwin, Księga Zainteresowań ( choć nie wszystkie filmy mi podchodzą ).

9. Czy po skończeniu obecnego ff masz zamiar zacząć pisać kolejne ?
Jeśli mam być szczera to nie mam pojęcia. Na razie skupiam się na tym blogu i nie myślę o przyszłości mojego blogowania :)

10. Czy jest coś czego w sobie nie lubisz ?
Jest mnóstwo takich rzeczy, szczególnie jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny. Jeśli chodzi o cechy to nie lubię tego, że jestem przesadnie wrażliwa. Może się to wydawać pozytywną cechą, ale dla mnie jest to uciążliwe, ciągle się wszystkim przejmuje, całym światem, na każdym filmie prawie ryczę ( tak mam z tym problem :D ) i książce też, łatwo można sprawić mi przykrość. Po prostu wolałabym być trochę "twardsza" , no bo jak to mówią "trzeba być twardym a nie mientkim" xD 

To wszystkie pytania od Kai. Ja nominuję Madzię , Dagę ( nie bij ) i Klaudię ;) 

Pytania:
1. Który zapach kojarzy Ci się z dzieciństwem?
2. Jakiej muzyki słuchałaś 3 lata temu i jak bardzo zmienił się Twój gust muzyczny?
3. Jak poznajesz nową osobę to na jaką cechę fizyczną najbardziej zwracasz uwagę?
4. Jaki masz stosunek do globalnego ocieplenia? xD
5. Jak się widzisz za 30 lat?
6. Za chwilkę zginiesz i masz możliwość napisania listów do trzech osób na całym świecie. Jakie byłyby to osoby?
7. Wybierasz się na Światowe Dni Młodzieży? :D
8. Podaj tytuł piosenki, która określa twój dzisiejszy nastrój :)
9. Jak dasz na imię swoim dzieciom? :D
10. Twoje ulubione trzy słowa po angielsku :)

To tyle! Do zobaczenia i...
Miłego dnia! :)
Asieneczka

6 komentarzy:

  1. I jak Cię tu nie zabić? Niezmiernie się cieszę że kolejny raz zostałam nominowana.
    A tak w sumie to zaklepałam sobie miejsce pod poprzednim rozdziale i nie dopisałam więcej, gdyż nie wysłałaś mi kartki.... I wiesz co? Za mądre dajesz te pytania pfff "jak się widzisz za 30 lat" no jak to jak? Jako dziewczyna Shawna Mendesa bądź Charlesa... Głupie pytanie.
    A teraz tak zupełnie poważnie wielkie dzięki za ten link do filmu, był... Nie potrafię określić jaki był gdyż cierpie na debilizm. Jeszcze raz dzięki za nominacje, zobaczysz jak pójdziemy nowe życie Violetty xdd to zginiesz hahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!
    Już zabieram się za odpowiadanie! :D
    4.6. (mam nadzieję, że wiesz o co chodzi xd) zgadzam się w 100%! :D
    To chyba tyle...
    Papatki xoxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Nie mam na razie czasu na odpowiedzi ale postaram się szybko to nadrobić kochamm 😘😍❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam odpowiedzi do LBA i nominowałam cię!! Mam nadzieję, że jak wrócisz do domku to odpowiesz i napiszesz rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię kolejny do LBA, więc wbijaj do mnie, jak będziesz miała czas!
    XXX

    OdpowiedzUsuń